sâmbătă, 23 iulie 2011

I was born to love you!



Te iubesc!Te iubesc pentru ca existi,te iubesc pentru ca respiri,te iubesc pur si simplu ca mi-ai intrat in viata si ai devenit dintr-o data eroul meu! My SuperHero! Si da,te iubesc pentru ca esti tot ce am asteptat de la viata asta,pt ca altii nu au stiut sa ma aprecieze asa cum ma apreciezi tu acum.In sfarsit ai facut miracolul sa ma cred frumoasa,sa ma cred singura femeie din lume.Singura femeie ce iti poate fura orice sarutare,orice rasuflare,pt ca da,sunt una egoista. TE VREAU PT TOATA VIATA!

O sa fiu cea care o sa-ti poarte numele,cea care o sa aiba grija de copiii tai.O sa fiu cea care iti va face dimineata micul-dejun.O sa fiu cea care o sa ti aduca zambetul pe buze cand vei fi trist,pt ca imi place zambetul tau si imi iubesc ochii tai cand zambesc.

Vei fi al meu pe vecie si o sa fiu a ta pt totdeauna!

Un comentariu:

  1. ''so hard to belive that is happen to mee!'''cea mai frumoasa fata din lume ma iubeste pe mine!!!!vom rade amandoi la un apus de soare/vom rade amandoi la un rasarit de soare!vom rade amandoi chiar si in ploaie!!!''amazing that is happen to me''

    RăspundețiȘtergere